Friday, October 12, 2007

Idee de noapte....

Poate ca ciubotica noastra a devenit o solutie a problemelor noastre de zi cu zi, ea ne suporta toti piticii din cap si tine in ea toate debitarile noastre de la inceputuri si pana cand.....pana cand vietile noastre vor fi asa de frumoase incat nimic nu ne va mai bate la cap incat sa ne plangem pe ciubotica.Toate momentele pline de nervi, de rasete, de incordare, de lipsa de inspiratie, de prea multa inspiratie, de lipsa de idei in cazul unor decizii sunt aici pe ciubota..... Dintr-o data am ramas fara inspiratie, fara vlaga si momentul asta a fost inceputul vacantei.Poate ne-a speriat ideea de clasa a 10-a, poate aveam prea putin timp liber fiind vacanta, dar toata vacanta asta a fost asa banala, de parca as fi intrat in bucla eterna care tine o vacanta, faceam aceleasi lucruri in fiecare zi.....si cu toate astea ma consolam cu ideea ca e vacanta.....si mergeam mai departe, vroiam ceva sa ma scoata din rutina, ceva ce imi place mie cel mai mult...... Poate pana la sfarsitul sfarsiturilor va voi spune care e visul meu, e ceva simplu dar mie imi place, imi plac foarte mult lucrurile simple.... Nu am facut nimic vacanta asta... nu am reusti sa imi debug-ez viata asa ca am continuat sa fac aceleasi lucruri zi de zi... Probabil faptul ca miam luat adidasi noi nu intereseaza pe nimeni poate nici pe mine dar asta conteaza mai putin dar mintea mi se incuie si toata viata mi-o vad ca pe o pata gri, dar voi scrie mai des pe ciubota pentru ca simt ca nu se va termina bucla aici... si ca totul va continua cel putin 3 ani....

5 comments:

Anonymous said...

...Da` mie`mi plac adidasii tai;)...

Anonymous said...

...Lasand gluma la o parte...Viata noastra a devenit mult prea monotona...Aceleasilucruri zi de zi, luna de luna, an de an...Nimic nu ne mai poate dezmorti...E trist ca am ajuns asa...Dar asa va fi viata noastra...Daca nu punem piciorul in prag...Si acum ajung la ce a zis Ioana...Trebuie sa facem ceva iesit din comun...Sa plecam si sa nu ne uitam inapoi...Sa simtim ca traim...

&REY said...

apropo de asta toti care citesc commenturile postului asta afla care e visul meu...."Sa plec undeva departe,in cel mai izolat loc din lume, unde sa uit de tot, sa nu imi pese de nimeni si nimic.....sa ii am alaturi doar pe cei mai buni prieteni ai mei...."

tami said...

3 ani, adica 3 ani de liceu?
hmm ... nu cred ca o sa intervina rutina ... liceul ar trebui sa fie o perioada frumoasa in care iti poti permite tot felul de chestii, mai multe ca in gimnaziu :)
eu nu ma plang de viata mea pentru ca gasesc chestii interesante de facut, am cu ce-mi ocupa timpul, chiar daca uneori cu lucruri banale.
in legatura cu a simti ca traiesti, bine ... o sa ai timp, nu te stresa prea mult :)

runner said...

Tami is right! In plus, un om destept nu se plictiseste niciodata!