Sunday, November 4, 2007

8:56

E ora 8:56 fix, duminica 04 noiembrie 2007, mananc placinte, ii fac pofta alergatoarei si simt nevoia sa scriu ceva, chiar daca e un post total aiurea, un post despre nimic simt nevoia sa-l scriu.Acum 17 minute am intrat in casa, dupa cateva jocuri de biliard impreuna cu memelomanu unde el a castigat o singura data printr-un noroc miop.S-a facut ora 8:59 de minute, peste un minut ma va iubi cineva cu litera S.Uraaaaaaa.....ma iubeste cineva cu S. E prima data cand simt o nevoie subita de a scrie ceva pe blogea. Azi e ziua lu' Basescu... La multi ani pt simplul fapt ca este mai din popor decat ceilalti, el macar fura pe fatza.... Am scris postu' asta in exact 6 minute, nu ca alergatoarea care se chinuie de cam o ora sa termine de scris un post.Am citit 31 de pagini din "Moara cu noroc", am de facut pentru poimaine 6 pagini cu probleme la fizica. I don't give a shit!

LE:I DON'T GIVE A FUCK! acu o sa fiu inapt, nu???

5 comments:

scotty said...

constipated ppl don't give a shit :D

runner said...

la multi ani lui basescu! e nascut in aceeasi zi cu...wow! am avut o revelatie, dar nu v-o spun:P Sa vezi cum va fi cand iti voi face eu tie pofta de placinte :D:D

Anonymous said...

...e 9:40 fix:P:D...astept sa joc pool cu tine...o sa ma bati mai mult ca sigur...dar presimt eu ca nu asa rau ca pe meme...la multi ani lui base si din partea mea...si sa stii ca nu sunt decat 4 pagini la fizica:P:D

...iar moara cu noroc...contez pe memoria mea...

scotty said...

n-am zis-o cu rautate ;;).. si nu m-am referit la tine :P

Anonymous said...

...e 9:50 fix...si m-ai batut la pool...m-am inselat...si vad ca nu prima oara in seara asta...:(...10 min si ma simt altfel...