Thursday, November 13, 2008

Praf

S-a intamplat ceva care sa ma determine sa scriu pe blog:

Fara una alta emo chestii:
Frate nu stiu sa-mi organizez timpul!
Azi Puteam sa nu fac la info sa las cum era sa fiu pe locul 20(loc destul de ok pentru mine), sa fac tema la mate pana in 9, sa citesc la Romana.

Dar nu
Azi am stat in info, am trimis peste, sunt pe 41,e 9 nu am facut nimic pentru maine, sunt praf la mate, la romana un 4 ma pandeste.

Deci caut pe cineva sa ma ajute sa-mi organizez timpul mai bine.

2 comments:

Florin said...

Frumos blog. Am dat peste el din întâmplare, căutând alte chestii, şi acum e 2 a me, am citit trei sferturi de blog râzând cu lacrimi la multe posturi, şi am uitat ce căutam. :))

Mai scrie amice, că scrii bine!
Mă culc, 'ţi-ar blogu' al naibii.. :D

Anonymous said...

:))
blogul e viu...ma bucur:D