Saturday, February 24, 2007

Un inceput promitator

Astazi Rey-ul a sustinut proba judeteana a olimpiadei de fizzyk in orasul de campie, pitesti.Deoarece ca orice olimpiada care se respecta elevii participanti trebuie sa fie prezenti aqlo de la ora 9(chiar daca olimpada propriu-zisa incepe dupa ora 10 dar asta e partea a II-a) a trebuit sa ma terzesc cu noaptea in cap pe la ora 6 jumate dimineatza.La 6 jumate fix suna telefonul ii dau "pumnul de rigoare sa-l sting" si apoi fiindca toate organele vitale adica picioarele si .....restul imi erau inca in somn mam hotarat sa aprind tembelizatorul, pe CARTOON NETWORK bineinteles, unde nimeresc tocmai pe preferatii mei Ed,Edd n Eddy asa k amortesc in pat pentru inca 30 de minute.Dupa partea igienik de dimineatza,.... pe la 7 si un sfert ma hotarasc sa plec la olimpiada de. Deschid usa..... un frig de crapai(ma intrebam in gand: cine mm m-o fii pus pe mine sa particip la olimpiada asta?) Nu conteaza, dk am inceput trebuie sa merg pana la capat asa k inaintez eroic prin frig pana la diniq sa iau maxi-taxi. Ajung acolo .....drci.....nici tipenie de om pe frigu' ala la 7 dimineata...ok. Peste drum, dupa un pom(el stia ce facea) il vad pe Mosuliq de fizzyk(pr stiu), care imi spune k aqlo voi fi singur.initial vroiam sami bag...saxofonul...in ea de olimpiada. Ma predau si urc usor in maxi-taxi,am prins loc in fata.. (bine k era prima cursa pe ziua de azi si cred k au aerisit bine masina inainte pt k de obicei pute de-ti vine rau in aceste mijloace de transport) In continuare nimic special.....cititi postul de dinainte postat de mine si mai aflatzi ceva...

No comments: