Friday, June 8, 2007

9B-10D2 => 7-3

Ca tot am inceput azi la ciubota cu poze...o sa continui cu poze dar de data asta de la alta manifestatie.Azi am sustinut meciul cu clasa 10D2 de pe plaiurile Dinicului pe care i-am invins cu 7-3.Macar atat sa facem si noi azi daca tot am luat bataie de la 10B1 cu 12-2 :))
Fotociubota, asta-seara, continua.....
*Eu in mijlocul actiunii...
Fotbalul asta, imortalizat, scoate la iveala niste pozitii inedite.Daca am incerca intentionat sa facem asta pun pariu ca nu am putea.Alte pozitii super

*Poza de la golul superb al lui silvinho, dat cu calcaiul din fata portarului...

3 comments:

Anonymous said...

...7-3...super...dar nu pot sa nu :((:((:((...12-2...cum naibii...?

Anonymous said...

...deci toate meritele mie...:P...fotograful de servici...hai ca am facut niste poze de nota 10...;;)

Anonymous said...

ce baieti frumosi avem;)
si talentati:P