Thursday, June 7, 2007

Multe ganduri

Incepe sa-mi zboare mintea aiurea, nu stiu unde pentru ca zboara din idee in idee si nu raman cu nimic. Singura chestie la care m-am gandit azi a fost o chestie care am auzit-o dimineata la teveu:Cand oamenii au descoperit ca vaca da lapte ce cautau ei de fapt acolo? Aiurea, stiu, asa e si mintea mea, nu mai pot, vreau sa evadez, vreau sa zbor, vreau sa plec departe unde sa iau cu mine doar cei mai buni prieteni si cat mai multe Ice tea-uri, sa nu-mi pese de nimic si sa uit de tot mai ales de scoala.Nu mai vreau, dar trebuie.Vreau la mare...nu conteaza in ce tara dar vreau sa simt ca e vacanta. Imi zboara gandul aiurea si nici nu stiu ce vreau. Ma gandesc la tot felul de chestii din care nu inteleg nimic adica ma gandesc dageaba, altfel spus. Azi probabil am luat un 10 la chimie, ca am stiut metode importiva coroziunii, si la bio am luat un 10 sigur la o lucrare mai veche. Vreau prietenii langa mine, vreau sa scap de flatulatiile astea din fiecare zi, vreau ca fiecare zi sa fie unica nu sa se repete la infinit, vreau sa simt ca traiesc da nu in stiulul gangsta rapperilor, cu bling bling-uri si cu madafacuri sau biciuri, vreau sa traiesc in stilul meu, cum stiu eu mai bine. Fiecare traieste in felul lui si trebuie lasat sa fie el, daca asa vrea sa fie, asa sa fie.Te-ai nascut original sa nu mori o copie, asa ca lumea incearca sa-i schimbe pe cei din jur? As vrea sa scriu ceva frumos dar e un post fara rost in care mi-am insirat inutil gandurile de seara. Ma uit pe geam si vad doar babuini de colt de bloc, stransi intr-o amarata de scara de bloc pe care o imbacsesc cu fum de Pall Mall. Apropo de asta, am observat o chestie, ca toti babuinii de duzina fumeaza Pall Mall. Vad in jur atatea exemple de prostie acuta, poate chiar cronica, asta e rezultatul tiganilor si celor care se inmultesc exagerat(mai mult de 10 copii). Inteligenta pe glob e o chestie constanta, demult cand erau putini oameni aceia erau foarte inteligenti astfel s-au descoperit toate chestiile, acum cand populatia e in crestere vei fi destept doar daca in acelasi timp moare un om inteligent, caruia sa-i preiei desteptaciunea. Nu stiu unde voi ajunge cu postul asta dar as putea sa scriu asa zile intregi. L-am scris dintr-un singur motiv... sa ma descarc.

No comments: