Saturday, March 17, 2007

Mica plimbare de seara

Zilele acestea am fost destul de ocupat cu scoala si nu prea am apucat sa ma bucur de primavara. Dar azi am reusit sa fac ceva ce nu am mai facut de mult. Azi m-am plimbat cu bicicleta impreuna cu prietenii mei Rey-ul si Rurutza. Dar nu am facut obisnuita plimbare acasa-centru-dinicu; dinicu-centru-acasa. Am avut o ruta care a cuprins niste strazi neumblate, paralele cu strazile principale. Dupa ce ne-am saturat de strazile laturalnice din centru, grui, visoi si alte parti ale oraselului nostru, am ajuns in parc unde ne-am dat pe tobogane, apoi am mai dat o tura de bulevard si in sfarsit am ajuns acasa. Si cum nicio calatorie, oricat de scurta e ea nu e calatorie daca nu are o morala, azi am invatat CA CAlculatorul nu e bun in exces si ca trebuie sa iau si unele pauze si sa mai ies dintre acesti 4 pereti si sa cutreier acest micut orasel, care nu e chiar asa micut, daca vrei sa umbli pe fiecare straduta. Azi am aflat ca eu nu cunosc decat jumatate de oras si ca mai am multe de vazut prin el. Deci ma voi mai plimba pe bicicleta cu dragii mei prieteni pentru ca este un mod foarte bun de a scapa de monotonia propriului apartament.

No comments: