Friday, March 2, 2007

Uniformizarea situatiei

Ca un liceu de prestigiu ce se respecta, toti locuitorii plaiului Dinicului sunt obligati ( iar si din nou, a mia oara, de fiecare data mai serios decat data trecuta ) sa se imbrace in uniforme, altfel vor fi intorsi acasa(in sfarsit au si ei un motiv sa lipseasca de la scoala). Ok sa zicem ca am accepta ideea de uniforma, dar cum poti sa iei o uniforma, fara sa dardai, ca daca vrei sa o bagi in ghiozdan nu poti ca se sifoneaza, sa o iei pe sub geaca nu poti decat daca vrei sa arati gay. Deci sa presupunem ca am vrea uniforma... ok. dar macar sa fie purtabila in toate conditiile de vreme... Dar noi nu vrem uniforma, pur si simplu nu ii gasim rostul( cel putin eu ), nicun profesor nu a putut sa ne zica de ce avem nevoie de uniforma; cand o sa am un motiv destul de bun pe care nu voi putea sa-l combat, in afara de cel ca daca nu o am o sa fiu expulzat din plaiurile Dinicului, o voi purta cu placere. Pana atunci sa se stie ca daca vor avea uniforme elevii Dinicului nu vor avea mai multe rezultate. Inchei acest post cu mentiunea ca el este degeaba si ca nu voi face pe nimeni sa se razgandeasca, dar blogu e blog si e personal, zic ce-mi trece prin minte.

No comments: