Tuesday, March 13, 2007

Parc

Am promis ca voi posta ceva despre parc, iar astazi in timpul orei de germana am realizat, cu bunavointa unei colege care mi-a inmanat telefonul ei, niste poze in care este surprins parcul in toata splendoarea sa, desi nu am gasit exact ceea ce vroiam. In aceste poze NU vor aparea cupluri sarutandu-se, nu am prins asa ceva, persoane in varsta jucand table, desi sunt foarte multi oameni batraiori care practica acest sport, in schimb am surprins copii dandu-se in leagan,persoane peste 50 de ani cu un catel imbracat; si statuile care infatisaza oameni importanti din isoria oraselului nostru, desi jumatate dintre cei care trec prin parc nu au auzit nici macar de Tudor Musatescu. In timp ce eu pozam parcul, colega mea, care mi-a inmanat telefonul a facut un sondaj de opinie printre elevii prezenti in parc, pentru a vedea care dintre ei sunt considerati de catre parintii lor superficiali in invatatura, rezultatul fiind peste 50% din total desi 25% din cealalta jumatate nici nu stiau ce inseamna acel cuvant

No comments: