Sunday, March 25, 2007

Pe moment

E doispe noaptea, nu am ce face, imi e cam somn, maine ma trezesc la 9 ma duc la Rurutza, sper sa nu ma duc dageaba. Mi-am amintit ca mai am si un blog si am zis sa postez ceva pe el, din pacate nu am avut idei asa ca am zis sa postez ce imi vine prin minte, nu stiu exact ce sa postez, in casti suna" we don't need no education!" defapt poate avem nevoie, wtf, acum canta simple plan o melodie de craciun... da din pacate e martie sau aprilie, nu stiu exact, brb, schimb melodia, iara pink floyd, am scris cu litere mici dar imi e lene sa ma intorc sa corectez, deci iata-ma aici scriind un post despre nimic, asa la nimereala(parca am mai vazut undeva asta, nu stiu sigur), imi e cam somn, totusi e doispe noaptea, somn usor memelush, patu te cheama

1 comment:

Vlad Voicu said...

"|maine ma trezesc la 9 ma duc la Rurutza, sper sa nu ma duc dageaba."

si noi speram sa nu te duci degeaba,...si cum isi ureaza pescarii...Fir.."tare"