Monday, April 9, 2007

Am cam pascut fericit

Anul asta, mi-am petrecut Pastele in sanul familiei,la boonici la tara(ca in fiecare an).M-am simtit foarte bine si chiar mi-a placut.Partea mai neplacuta a fost ca popa din sat a fost schimbat de curand si acesta nou nu era prea priceput, tinerel si neexperimentat.Noaptea la slujba a batut vantul incat nu au putut ramane aprinse lumanarile.Nu stiu altii ce au facut dar eu am pierdut lumina pe drum spre casa.In rest am lenevit, am dormit, si am mancat(ca doar asa se face de sarbatori la tara). Bizar.....la mine la tara exista o concurenta acerba intre vecini cand vine vorba de oua rosii, care are oul mai "tzapan". Ne-am ciocnit la oua, apoi le-am mancat, seara un gratarel micutz.Ca de obicei nu putea lipsi pastrama de oaie care este sarata de urli.Dupa masa, noaptea, am baut o jumatate de galeata de apa(la tzara apa se tine la galeata, nu la tzeava).
Una peste alta......a fost un Paste reusit cu toate ca nu am reusit sa ma ciocnesc la oua cu o pers foarte importanta.eh....asta e. Hristos a inviat!!!! si Adevarat a inviat!!!(pentru cei care miau zis ei mie primii hristos a inviat)

No comments: