Sunday, April 29, 2007

Sa ne fie de bine!

Citind teleapatic mi-am amintit ca sunt pe clasa a 9a, mi-am amintit ca aceasta clasa este una misto, ca exista izvoare nesecate de distractie pe care le astupam cu nesimtire (mama ce metafora mi-a iesit aici). Deci nu inteleg de ce ne C...m pe noi cu tot felu de tampenii. Mi se pare ca planificam prea multe, cel putin eu planific prea multe, atat de multe incat nu am timp sa fac nimic din ce mi-am planificat. Banca #3 de la mijloc geme de lene, de lipsa de chef, de discutii plictisite si pline de nonsens si de ticuri verbale preluate de la alte clase. Clasicele jocuri gen raliu pe hartie X&0(tic tac toe) isi pierd treptat farmecul. Jocurile de pe mobil sunt niste nubitati, m-am saturat de pacman (chestia asta ma joc eu pe telefonul propriu), de celelalte jocuri de pe telefoanele mai performante ale colegilor mei. (tocmai mi-a iesit ultimu surub care tinea manerul scaunului de la calculator producandu-mi un mare disconfort) Dar hai sa revenim la banca #3 de pe randu din mijloc, unde stau 2 specimene care poarta discutii tampite si fara sens atat intre ei cat si cu vecinii lor de suferinta. Gata cu banca #3 din randul de la mijloc aka centru clasei ca li se suie la cap alora doi. Deci sa revenim la clasa noastra aia 9B din Plaiurile Dinicului, aia care toti zmeii cu catalog (cum i-am numit in primul meu post, heheheee a trecut mult timp de atunci) o cred cea mai rea; Daca s-ar fi mutat si ei cu totul in Kharma poate li se facea dor de ei si le era drag sa vina la ore. Cu chiu cu vai am reusit sa ne si distram cu clasa chiar daca numai odata, chiar daca numai un weekend. Da' a fost bine numai ca noi, aia rai am reusit cu succes sa enervam toti profii, ajungand cu punctaju de excursie pe minus. Nu'i stres, facem noi una, trebuie sa scapam de nenorocitele alea de teze si apoi numai main-event-uri (cum zice musceleanul aka radoo). Au mai fost multe chestii da acum sincer imi e lene, ar fi iesit un post mai calumea daca nu pierdeam ce am scris printr-o restartare subita de calculator.

No comments: