Monday, April 16, 2007

Gata cu ONI

Gata cu ONI pe anu asta, acu ma intorc la scoala si sincer nu ma incanta gandu, iara materii degeabiste si profi cu pretentii, iara fite cotidiene, iara cuvantu ala naspa numit Rutina.... BLEAH, vreau iara la ONI a fost tare Cluju, chiar misto, totu tare, de abia am ajuns la oraselu de semimunte si m-am si saturat de el, si maine cica ma duc la scoala, iara bleah, si nu am niciun chef de ea, cica dau si lucrare la germana. Vreau sa am vacanta, vreau ca ONI sa fie in timpu scolii, si sa ma dau cu bicicleta cat pot de tare in vacanta, pe toate coclaurile. Ale dracu iluzii:( ar trebui sa fiu fericit dar nu sunt decat subiectul unor mistouri de cacat, deci in concluzie vreau iar la ONI. Asa ca in loc sa povestesc ce am facut lucru pe care nu ar interesa pe niciun cititor, nici macar fidel-nu cred ca am asa ceva- povestesc ce o sa fac-lucru pe care si asa nu intereseaza pe nimeni-

No comments: