Tuesday, April 24, 2007

Beac from tha big town:BAIA MARE

Proaspat intors de la baia mare de la turneul final de volei unde am obtinut un loc 5 pe tara mi-am dat seama ca e departe rau.Tocmai unde se agata harta in cui, traversezi toate formele de relief si ramai cu o oboseala extraordinara si mai ales cu niste ragaituri dupa niste mici mancati la 1 noaptea la Dealu Negru......minunat. Am petrecut pe acolo cam o saptamana fara o zi si miam dat seama ca e foarte mare si foarte diferit fata de sami-oraselul nostru. Lumea e altfel....nu am vazut nicaieri pe unde am fost, taximetristi care sa injure mai mut si mai dageaba decat cei de la Baia Mare. Mistourile la telefon, au fost si astea o parte importanta a calatoriei. Acum nu ne mai ramane nimic de facut, decat sa ne tinem de treaba, noi, cadetii de anul asta si poate vom avea ocazia sa mai mergem pe acolo. I-am ramas dator tipului cu volkswagenul de vanzare cu un telefon joi seara...... Ce mi-a mai placut la Baia Mare.....MR.BILIARD un club de biliard, tenis de masa si snooker.......

No comments: