Friday, April 27, 2007

O alta scriere pe moment

Am avut chef sa scriu pe blog asa ca asta am facut. Acum e cam tarziu, a fost o zi obositoare: inspectie; frecus de banci; dat cu lac, inhalat de lac, durut de cap de la atata lac; vopsit banci, usi, cuiere, maini, pantaloni, tricou, colegi, venit acasa, jucat excesiv 4x4(un joc cu masini de teren, arcade), mancat, jucat iara 4x4, intrat pe mess, vorbit pe mess, intrat pe bloage si scris pe blog propriu. Acum am chef sa scriu despre liceul meu dar imi e prea lene, mai am in fata 3 ani jumate de inspiratie asa ca nu e graba, am timp sa scriu despre el. Am chef sa scriu si despre Mr X care nu mai e asa fudul cum era inainte si chiar e de treaba si se prinde si el ca nu ne intereseaza materia lui. Asta imi aminteste ca am lucrare la mate, bio, istorie si trebuie sa invat la mare parte din ele, desi ideia era sa trec clasa, nu sa iau note extraordinar de mari. Acu imi e somn, ma gandesc ca sistemul educational pute, tara noastra pute, locuitorii tarii noastre put, romanii sunt intruchiparea proverbului "prostu nu e prost destul daca nu e si fudul". (si acum un cititor ar putea zice "mha si tu esti roman" da sunt , am zis eu ca n-as fi), Si uite cum am inceput de la o chestie, am ajuns la alta, da am scris ce mi-a venit prin minte. O fi un post incoerent si prost si cu greseli grosolane de exprimare da' asta e se mai intampla. Acum casc cu pofta, e un semn ca ar trebui sa ma indrept catre pat.

No comments: