Wednesday, May 2, 2007

Poate.....

In ultima vreme am fost mai tot timpul trist.Cauzele sunt destul de variate:scoala,dezamagirea, esecul, si alte chestii deastea.Poate ca sunt eu prea......nustiu cum.Poate ca sunt gresit si ar trebui sa schimb ceva in viatza mea, poate ar trebui sa mi se rupa de tot.Poate ar trebui sa-mi iau o pauza.Poate ar trebui sa mai reduc din ceea ce imi pasa.Poate ar trebui sa fac ceva diferit. Poate ca va trebui sa fac altceva........ Daca aveti vreo sugestie, dati commenturi.

2 comments:

Radoo said...

trăieşte-ţi viaţa la maxim!eu aşa aş face....aproape regret că nu mai am vârsta ta......

&REY said...

mdea radoo, esti cu 2 ani mai mare decat mine. Nu mai ai varsta mea?? Ai aceleasi posibilitati de distractie fata de acu 2 ani cand erai ca mine. O bere in port huuh??