Monday, May 21, 2007

Ba blogule!

Ba blogule, hai ca acu m-am hotarat sa scriu mai des pe tine si sa nu te las degeaba sa te umpli de praf virtual. Acu daca tot am inceput sa-ti reexpun ganduri, idei, tembelisme care ma tin maxim 10 minute, am o intrebare pentru tine: Cum poate o zi promitatoare, una care chiar credeam ca va iesi bine sa puta in asemenea hal la final. De ce nu toata lumea e ca tine, sa poata sa-mi suporte mofturile, fitele, ideile, flatulatiile mele intelectuale dupa o lunga neglijare asa cum faci tu? Asa ca ba blogule am ajuns la o concluzie seamana cu aia din postu trecut. Si sa revenim la ziua de azi, de ce dupa o brusca dorinta de a ma trezi din lunga mea hibernare intelectuala am iara chef sa ma intorc in ea?. Bag de seama ca lumea asta s-a schimbat mult de cand nu am mai fost pe ea, si literele s-au schimbat, nu mai inteleg nimic, totul este ceva ciudat. Ba blogule, tu stii ce inseamna asta: "/_&|^{_[sigma sigma[_|^{/sigma", in locu lu sigma se afla semnul grecesc sigma. Deci ba blogule somn usor, ma trezesc mai tarziu la realitate, acu doar o incerc din cand in cand cu degetu sa vad cum e si-ti spun tie pentru ca esti singura chestie de pe lumea asta care intr-adevar ma suporta pe mine si pe ideile mele

No comments: