Saturday, May 12, 2007

O zi normala

Ideea e ca am fost atat de ocupati in ultimu timp si tensiunea din vene incepe sa scada rapusa de lene incat nu am mai scris nimic in ultima vreme.S-a facut frumos afara si fiind minori tre sa ne petrecem timpul jucandune frumos cu prietenii doar ca noi ne jucam putin altfel.Cu caiete, pixuri, manuale, culegeri fiind impinsi de circumstante numite teze da cu toate astea ne mai jucam cu niste chestii micute de doar 180 de wati fiecare in deal la boonika si cu mingea castigata de meemeeluuush la cocacola.Azi am incercat mai toate sporturile cu minge.Ca doo minti bolnave ce suntem am jucat fotbal in curte, volei peste poarta, baschet la betoniera, rugby in doi, dodgeball si alte chestii inventate de noi(Sunt inca in faza de prototip), dar vor aparea cam pe la sfarsitul vietii.Va tinem la curent.Si ca totul sa fie perfect azi, ziua sa incheiat cu o plimbare in 3 eu meemeelushu si rurutza prin orash(parc). Nam reusit sa scoatem nimic cu privire la teza de luni asa ca stam linistiti pana luni dimineata cand va face diriga(ex diriga) subiectele.

No comments: