Monday, May 21, 2007

zZzZzZzZzZzZ

Lumea evolueaza, dar se schimba asa repede incat nu ne dam seama ca toate lucrurile frumoase trec pe langa noi fara sa le simtim. De ce nu mai suntem copiii(la 16 ani inca suntem copii) aia de dinainte sa ne afundam in somnul asta adanc, plini de viata, curiosi pentru tot ce era nou si plini de entuziasm in privinta liceului.NU, nu mai suntem asa, intrebarea e DE CE??? De ce ne asteptam ca in primii 3 ani de liceu sa frecam duda si greul va veni abia in ultimul an de liceu odata cu BAC-ul??? De ce pentru toti clasa a 8-a a fost cea mai grea si pentru noi a fost cea mai usoara???De ce clasa a 9-a ne face sa ne schimbam total starea de spirit, sa devenim asa transparenti si lipsiti de culoare???De ce pe parcurs ce crestem vedem lumea cu alti ochi???De ce lumea e asa rea???De ce cand te astepti mai putin ceva se strica si totul o ia razna mergand prost???De ce intrebarea "de ce?" e cea mai compleza intrebare la care uneori nu poate fi dat un raspuns concret??? Ascultati "spike-ultimul om" si o sa va dati seama cam pe unde ne aflam noi acum. Cine-ti testeaza speranta, zii in fata "Stii....Eu asa-mi traiesc viata!!!" doar ca asta nu e viata mea, nu sunt eu ala plin de viata pe care toata lumea il stia. Probabil am trecut mult in partea mea sentimentala cand pun suflet in tot ce fac, iar cum lumea asta e asa cum e sunt dezamagit de esec si asta ma baga in starea de hibernare fizica si psihica. meemeelushu imi zice ca deja incep sa aberez asa ca voi incheia postul asta. Concluzia:........O trageti voi

No comments: