Friday, May 25, 2007

Miroase a lene

Odata cu venirea verii si apropierea vacantei pe plaiurile Dinicului incepe a miroase a lene, a multa lene. Pute de-a dreptu. Somnu si lenea sunt la ordinea de zi. Ma mir cum nu am adormit azi la religie cand mi-am amplasat strategic scafarlia in interiorul ghiozdanului pentru izolare fonica. Au revenit vremurile alea bune in care ma duc la scoala doar pentru a avea de unde ma intoarce, cand ma trezesc la ultima ora cu caietul de la prima ora. Aceasta lene excesiva are si parti rele, daunandu-mi grav vederii, deoarece in timpul orelor lungi imi fixez privirea asupra telefonului incercand sa bat recoarde la snake. O ora nu este ora fara discutiile interminabile cu colegul meu de suferinta andrei cu a mare. Rar se intampla ca distractia sa se curme, iar privirea la ceas arata si 25 de minute.

No comments: