Tuesday, May 22, 2007

Changes in our blog

Hotarandu-ne sa scriem cat mai des pe blog, scriem in momente diferite ale zilei cand avem stari total diferite.Dimineata e cel mai frumos din toata ziua.Incercam din rasputeri sa iesim din hibernare si reusim dar asta pana ajungem la scoala unde se continua cu ultimele doua posturi. Am inteles ca important nu e ceea ce scriem ci sa scriem asa ca o sa lasam deoparte vaicarelile noastre pe blog si vom aborda subiecte mai interesante.E ora 9:11 AM, de 11 minute a inceput Ed,Edd&Eddye.Cei ce vor sa se planga de edd-zi sa se planga aici.Tom&Jerry la ora 11:00 AM, apoi Looney tunes, Fam.Flinstone si in final cand trebuie sa mergem si noi la scoala....Scooby doo. Desenele copilariei, chiar daca am vazut deja toate episoadele de 50 de ori nu ma plictisesc deloc atunci cand ma uit.Pentru ce sunt facute desenele?? Pentru mine sunt facute sa ma relaxeze.Nu conteaza ce varsta ai pentru a te uita la desene.Urmariti-mi programul de desene cam o luna si comm daca va simtiti alfel

No comments: